Bråvalla 2017

Bråvalla. Vart börjar jag ens? Jag vet att media har målat upp en ganska dålig bild av årets festival, förjävlig rent ut sagt. Dock så kom jag själv därifrån med minnen för livet. Det var tredje året för mig, och ni vet vad man säger - tredje gången gillt. Jag har lärt känna människor för livet, och jag är helt enkelt tacksam för vad veckan hade att ge mig. Vi mötte upp samma människor som vi träffade där förra året, och redan dagen innan festivalen startade så blev vi bjudna på bubbelpoolsparty. Vi åkte alltså ner till Norrköping redan på tisdagen och tillbringade första natten i stadsparken. 

Väl på festivalen var det jobb som gällde. Inte bara förstås, men jag måste medge att jag tillbringade några timmar mer än jag önskat i pressen. Att vara fotograf på en festival är förstås ingen dålig sak, för det finns inte ord för hur mycket jag älskar mitt jobb, och inte heller hur tacksam jag är. Hur mycket jag än försöker, så kommer denna text inte att måla upp det jag vill få sagt. Låt oss ta det i bilder istället, shall we?


 
 
Publicerat i Allmänt