Mat jag alltid måste ha hemma

Jag satt och tänkte lite som den frukostälskare jag är, på att hur mycket man än varierar sin mat så finns det alltid en del favoriter. Något som upprepas, och som man längtar lite sådär extra till. Sen jag bestämde mig för att ta tag i kosten fullt ut igen, så har inte en enda onyttig eller mindre nyttig grej passerat min mun. Inte en enda fusktanke, inte minsta lilla sötsug. Jag är fantastiskt glad över att min viljestyrka är så pass stark som den är, men det betyder inte att jag inte kan stå emot mina cravings på annat håll. Så, sist men inte minst - min lista på saker jag alltid måste ha hemma:
 
 Kvarg, i alla dess former och smaker. Äpplen, med royal gala som klockren favorit! Pauluns granola med smak av hasselnötter och dadlar. Morötter, kort och gott. Grönt te i alla smaker, och då menar jag ALLA. Vattenmelon, en besatthet jag haft sen i våras och som jag köper dagligen oavsett kilopris. En vattenmelon om dagen, är..well, inte alltid så bra för magen. haha! Ägg, jag menar hallå!? Ägg kan ätas till alla dagens mål. Bär. Och sist men inte minst, Celsius. Jag älskar alternativet av nödfallskoffein när man har bråttom. Best thing ever.
 
 
 
#1 / / a n n i k a:

Mums!