Det är alldeles för tidigt

Godmorgon! Det har blivit alldeles för många uppstigningar vid runt 04-05 den senaste tiden, men jag biter ihop och gör det bästa av situationen. Helst av allt skulle jag bara vilja slänga upp en bild på min finfrukost, men i ett kolsvart Sverige gör det saken mer eller mindre omöjlig. Igår var jag iallafall till Falun och jobbade innan jag åkte direkt hem för att byta skor och kasta mig ut på en och en halv timmes powerwalk med Ida. Efteråt var det bara att slänga sig in i bilen igen för att åka hem till Ludvika och köpa ett sånt där bord man sätter över sängen. Hur fantastiskt? I en månad nu har vi även en dubbel luftmadrass att sova på, och det är fasen det bästa jag varit med om. En liten uppblåsbar sänggavel och allt, drömmen. Så just därför kommer jag inte få använda sängbordet först förrän om några veckor, men som jag sa - jag biter ihop!
 
Bild från Hemnet
Publicerat i Allmänt