BALSAMMETODEN

Jag tror att jag är en av många som bara hört talas om balsammetoden, men aldrig riktigt förstått vad den innebär? Efter att ha sett videon nedan för ett par dagar sen så kändes allting så självklart. Idag har jag alltså köpt in ett sista-tvätten-schampo, och även två balsam utan mineraloljor, sillikoner och sulfat. Vill inte riktigt veta hur äckligt mitt hår kommer att kännas i början, men det är tur man får ha mössa på sig nu när höst och kyla finns runtom oss. Jag köpte även en svinborst, så jag kan ta hand om håret på bästa sätt!
 
Vad jag kommer använda mig av är:
Coop X-tra Schampo för en sista tvätt
Syoss Silicone free conditioner
Healthy sexy hair sulfate-free conditioner
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Siri |Diabitfit|:

Balsammetoden är grym! Blir verkligen en förändring :)