♦ Liptons nya smaker

Har ni smakat Liptons nyaste te? Den ena med smak av päron & choklad, och den andra med citron macaron. Jag kan medge att jag var väldigt skeptisk mot båda dessa, men det visade sig att de föll mig bra i smaken trots allt. Än så länge så tror jag att macaron är favoriten, men det ska jag allt lyckas vända på.
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Siri |Diabitfit|:

Låter gott. Har dock aldrig tyckt om te, tycker bara det smakar blaskigt. Men kanske ska ge de nya smakerna en chans :)

Svar: Gör det! Ta mjölk i så tycker iallafall jag att det blir så himla mycket bättre :)
sandra berkemo

#2 / / Caroline:

Hmm, skumma smaker men om jag hittar dem i någon affär ska jag absolut testa! Spännande!! :)

#3 / / Petra Johansson:

Åh jag älskar te! :D
Jag tror att jag skulle tycka om banan och choklad då det är jätte gott tillsammans! :D