Årslistan 2013

 Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tog körkort, mjölkat kor för hand, tatuerat mig ..och ätit sushi till och med!
 
Hur har ditt 2013 varit?
Bästa någonsin, går inte ens att förklara med ord!
 
Blev du kär i år?
Blev och blev vet jag väl inte. är och var?
 
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
15, 16, 17 Augusti. Rockstad. På både gott och ont, haha.
 
Vad är din största framgång 2013?
Jag har gått ner nästan 12 kilo, bra va? mhm
 
 
Bästa köpet?
Min kamera!
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Samma som ovan, kameran. Om inte mat, vilket alla studiebidrag gått till. haha.
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Något eller någon? Ida gör mig riktigt glad!
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
Oj, rätt många. Men Junkstars - Rock bottom kanske?
 
Vem har du umgåtts med mest?
Ida och Pontus
 
Har du haft ett förhållande under 2013?
Nja..
 
Vart reste du under 2013?
Finland, som varje år
 
 
Är det något du saknar under år 2013 och vill ha 2014?
Vänner? nejmen, jag vet inte. Är rättså nöjd! En ko kanske?
 
Vad gjorde du på din födelsedag?
Körde över en katt<////3, och krogen!
 
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Ja. Men lämnar nog detta osagt.
 
Vem saknade du?
Min farfar
 
 
De bästa nya människorna du träffade?
Har redan dom bästa människorna i mitt liv
 
Vill du säga något till dig själv inför 2014?
YOLO
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt