JANA

Igår kickade jag igång ett samarbete jag längtat på bra länge nu. Det blev många fina bilder på Julia, som dessutom blev den första som fick stå modell framför nya kameran! Imorgon beger vi oss ut igen, med en lite mer utförlig plan och många nykläckta idéer. Vi är ett sånt himla bra team med både artist, filmskapare, producenter, fotograf och allt man kan behöva! Ännu har vi dock inte hunnit träffas allihopa, alla i the jana family.

Idag däremot har jag bara suttit stilla och jobbat med mina sociala medier exakt hela dagen. Allt ifrån min hemsida till instagram, facebook och allt däremellan. Det är då jag blir lite extra glad över att jag och Pontus startar varje morgon med en springtur på 2 kilometer. 2 veckor till, sen utökas rundan sakta men säkert. Ingen stress, bara han och jag som jobbar oss tillbaka upp på toppen. I höst ska jag kunna löpa 8 kilometer igen, och strax därefter siktar vi på milen. men ingen stress. I Oktober springer vi faktiskt ännu ett lopp tillsammans, men mer om det senare!
 
 
 
Publicerat i Allmänt