Senaste från instagram

Godmorgon folk! Efter två totalt sömnlösa nätter nu, så lär jag verkligen hålla igång idag för att inte somna någonstans under dagens lopp. Jag har därför ett fullspäckat schema med städning, flyttpackning, träning och en plan på att baka kvargbröd. Får se hur många av punkterna jag får bocka av, och hur många som stryks helt haha. Igår var jag iallafall och provjobbade, och verkar som jag är sysselsatt några timmar i veckan från och med nu. Ska bli jätteroligt! Har ni förresten testat de nya kvargsmakerna? Köpte allihop igår, och jag älskar dom! Ska försöka leta på de nya kvargsalladerna idag med. Låter ju helt fantastiskt!?
 
 
 
#1 / / norrbotten emmish:

åh va gott med kvarg! =)
ha en fin helg

Svar: Det är ju suveränt att det blivit en sån satsning på det, går ju använda till allt! :)Detsamma!
sandra berkemo