Känner du igen dig?

Inatt hade jag verkligen jätteproblem med att sova. Tror nästan alla känner igen sig i att man då och då kan få en sån enorm ångest från ingenstans. En ångest där hjärnan går igenom allt dåligt som någonsin hänt i ens liv, och att försöka tänka positivt, det går bara inte. Det är som en mardröm fast man är vaken, en mardröm man inte vill vakna ur, bara somna ifrån. ni vet nog? Det resulterade iallafall i att jag är sjukligt trött idag, men trots det ska jag pallra mig till gymmet om en timme. Hoppas på att finna lite ork där, annars har jag iallafall gett det ett försök.
 
foto: Sandra Berkemo (jag)

Hej tänkte bara tipsa om att jag just nu kör veckans blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 300-600 unika läsare/dag så passa på att gå in och anmäl dej:)
http://www.domkallarmighannes.com/2013/10/veckans-blogg_20.html
Om du inte gillar sådana här kommentarer eller redan fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en bra dag:) kram


Svar: Ska in och kika. deltar gärna :)
sandra berkemo