Bästa hårvårdsprodukterna enligt mig

Det här är de produkter som räddat mitt stackars slitna hår under en inte alltför lång tid. Dels dom, och dels att jag väldigt sällan plattar håret nu mer. först har vi schampo och intensivbalsam från dove, kostar 25-35 kronor i de flesta livsmedelsbutiker och är verkligen helt underbara. Har även en repair inpackning från satinique som man använder en gång i veckan, 150 kronor och räcker otroligt länge. Gliss repair oil som man har i topparna efter dusch, runt 60 kronor om jag inte minns helt fel. Räcker väldigt länge då jag köpte den i somras och använder ett par gånger i veckan. TRESemmé värmeskyddsspray, ligger på runt 80 kronor och är verkligen jättebra, gör dessutom håret superlent. Till sist har vi även en leave-in spray från syoss, den använder jag i handukstorrt hår de gånger jag inte ska platta håret. alltså de gånger som inte värmeskyddssprayen används. Pris kommer jag inte ihåg.