I'M HOME!

 
efter alldeles för många timmar i bil och på båt så är jag hemma igen, finally. ville inte åka därifrån men måste medge att det var bra skönt att få komma hem också. fyra i morse var det uppstigning och frukost som gällde, tror vi var framme vid nio, så jag packade bara upp och sen stack jag ut på en springtur ner till sjön och rundan som går där. bra start på dagen! efter det var jag dock väldigt rastlös, så åkte och handlade massa vindruvor, smoothies och en vattenmelon och bara segade framför ett par filmer. nu på kvällen var jag förbi hos mimmi en sväng och träffade henne och tobbe. gäller att passa på när de egentligen bor i stockholm, ta tillfället i akt liksom.
 
imorgon får jag iallafall träffa elin igen och sen får vi se vad resten av veckan har att erbjuda, kanske jobb, kanske classic car week, yep, allt är möjligt.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Khim:

Passa på och jobba nu tills du ska till mig, om du hinner komma innan vi ska upp till dig igen, men annars..så att du har pengar när vi kommer! :*

Svar: ska ta en sista ledig dag imorgon men börjar nog igen på onsdag, låter fattigt men lär väl jobba ihop lite pengar till mat då jag antar att vi inte kommer göra så mycket annat än att sova hemma under den helgen. :)
sandra berkemo